Invitație la International Mobility Days 2021: 13–15 decembrie 2021

Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru vă invită să participați în 13 – 15 decembrie 2021 la seria de evenimente ”International Mobility Days 2021”, organizat de Camera Economică din Viena, cu sprijinul Enterprise Europe Network.

Viitorul mobilității este tema centrală a evenimentelor iar grupul țintă căruia i se adresează este format din dezvoltatori de proiecte și factori de decizie din domeniul mobilității, care vor avea ocazia să-și facă cunoscute serviciile, produsele, ideile inovatoare și să intre în legătură cu cei peste 1.300 de experți și companii din 65 de națiuni pe care organizatorii îi așteaptă .

International Mobility Days 2021 se desfășoară în format hibrid (online sau/și prin prezență fizică), iar formatul său general include prezentări de specialitate, expoziții, workshop-uri, webinare, excursii tematice și nu în ultimul rând, o platformă de discuții B2B cu participanții austrieci. Lista lor o găsiţi aici (participants, Austria), cu mențiunea că ea se actualizează zilnic în funcție de noile înscrieri.

Expozanții austrieci acoperă o gamă largă de produse și servicii în domeniul mobilității și sunt dornici să dezvolte noi relații de afaceri cu participanții străini. Dintre acestea amintim: Producători de automobile/ Constructori de căi ferate/ Companii din sectorul mobilității ICT, IOT, ITS și MaaS/ Telecomunicații și industria software/ Companii de logistica si transport/ Consultanta si birouri de inginerie/ Producători de infrastructură de trafic, sisteme de control, taxare, acces și management/ Firme de construcții pentru infrastructura de trafic/ Dezvoltatori de software, specialiști IT, ingineri și dezvoltatori/ Producători de gadgeturi inteligente/ Furnizori de date și servicii/ Furnizorii de conectivitate/ Furnizori de platforme de mobilitate.

Avantajele participării: Participanții au șansa de a se informa despre noile tendințe din domeniu și au acces la următoarele servicii:

  • Acces la conferință, discuții panel, streaming etc.
  • Crearea unui profil de participant online, activ până la 12 luni de la eveniment
  • Acces la cca. 1.300 de profiluri de mobilitate internațională verificate, online
  • Acces la platforma de matchmaking B2B (creați-vă profilul individual și rezervați întâlniri B2B cu participanții naționali și internaționali, precum și cu consilieri comerciali)
  • Acces la expoziția/târgul virtual

Cum puteți participa: Participarea la toate evenimentele este gratuită, fie că este vorba despre prezența fizică sau virtuală. Înregistrarea la eveniment se face direct pe site (aici), secțiunea ”Register now” (prin alocarea unui username și a unei parole), iar la înregistrare puteți selecta pentru ce tip de participare optați și la care dintre sesiuni doriți să participați.

Pentru cei interesați de participare prin prezență fizică, organizatorii vor prelua costurile de cazare pentru două nopți la un hotel din Viena pe perioada evenimentelor, dar participanții trebuie să aibă planificate cel puțin șase discuții individuale cu alți participanți și cu firme austriece.

Mai multe informații despre evenimente găsiți aici, iar domeniile de interes pentru participanți sunt prezentate aici.

Sprijin și asistență: echipa ADR Centru vă stă la dispoziție cu sprijin, asistență și informații suplimentare pentru înregistrare, dar și cu alte servicii. Persoană de contact: Daniela Breazu, E-mail: daniela.breazu@adrcentru.ro.