Directoratul General pentru Intreprinderi si Industrie al Comisiei Europene – DG Enterprise and Industry, organizeaza in perioada 25 mai – 1 iunie 2010, cea de a doua editie a „Saptamanii Europene a IMM-urilor”.
Lansata in 2009, „Saptamana Europeana a IMM-urilor” este o campanie pan-europeana care are loc in 37 de tari participante, avand ca scop:
• sa furnizeze informatii despre ceea ce autoritatile UE, nationale, regionale si locale ofera drept suport pentru micro-intreprinderi si intreprinderile mici si mijlocii;
• sa promoveze antreprenoriatul astfel incat mai multe persoane, si in special cele tinere, sa ia in considerare in mod serios antreprenoriatul ca o optiune de cariera;
• sa recunoasca contributia intreprinzatorilor la bunastarea, locurile de munca, inovatia si competitivitatea din Europa.
Cumuland in anul 2009 peste 1200 de evenimente, campania isi va pastra si in acest an caracterul descentralizat, astfel incat evenimentele si activitatile sa aiba loc cat mai aproape posibil de intreprinzatorii existenti si de cei potentiali.
Evenimentele vor fi organizate la nivel national, regional sau local de catre organizatiile de intreprinderi, organismele abilitate sa acorde sprijin, precum si de autoritatile nationale, regionale si locale din tarile participante. Aceste evenimente vor reprezenta o ocazie pentru IMM-urile existente de a-si impartasi experientele si de a-si dezvolta afacerile lor.
Pentru a facilita accesul la informatiile privind acest eveniment, pagina de internet a „Saptamanii Europene a IMM-urilor 2010” a fost editata in 21 de limbi, printre care si limba romana. Aceasta poate fi accesata la adresa: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/entrepreneurship/sme-week/