S-a publicat Strategia de promovare pentru PTJ 2021-2027

Autoritatea de Management pentru Programul Tranziție Justă (AM PTJ) a publicat Strategia de promovare pentru PTJ 2021-2027 și Manualul de brand PTJ, pentru detalierea canalelor și instrumentelor de comunicare propuse a fi utilizate la nivel teritorial, cu mesaje personalizate în funcție de publicul țintă.

Strategia de promovare a PTJ are ca scop principal creșterea gradului de conștientizare și implicare a actorilor locali și naționali, inclusiv a publicului larg, în implementarea acestui program esențial. Aceasta se aliniază principiilor și direcțiilor generale stabilite în Strategia de comunicare și diseminare a informațiilor publice referitoare la accesarea fondurilor europene, elaborată de MIPE, asigurând coerența mesajelor și o abordare unitară în promovarea oportunităților de finanțare. Strategia completează Planul de comunicare al PTJ, prin detalierea canalelor și instrumentelor de comunicare propuse a fi utilizate la nivel teritorial, cu mesaje personalizate în funcție de publicul țintă.

De asemenea, a fost realizat și Manualul de brand PTJ prin care sunt prezentate: sigla și sloganul – “ÎmprEUnă clădim comunitățile viitorului”, paleta cromatică, elementele de identitate vizuală, precum și propuneri de machete materiale promoționale. Esențial, din punct de vedere al identității de brand PTJ, pentru Beneficiarii PTJ, rămâne respectarea prevederilor Instrucțiunii nr.7/2024.

Vă rugăm urmăriți periodic site-ul https://mfe.gov.ro/ptj/noutati/ pentru informații actualizate.