Cursuri de antreprenoriat şi finanţare prin Proiectul ”StartUP Hub Centru”

UPDATE 5! Proiectul „StartUP Hub Centru” – Rezultate preliminare ale concursului de planuri de afaceri
UPDATE 4! StartUP Hub Centru – Noi cursuri de dezvoltare antreprenorială la Alba Iulia și Bălan! Se prelungește perioada de desfășurare a concursului de planuri de afaceri!
UPDATE 3! StartUP Hub Centru – inscrierea la cursurile antreprenoriale pe ultima suta de metri
UPDATE 2! Se prelungește termenul de înscriere în proiectul ”Start Up Hub Centru”!
UPDATE 1! Procesul de înscriere în program începe cu completarea Chestionarului Inițial, disponibil AICI.
Vezi AICI Metodologia recrutare a grupului ţintă
Vezi AICI Metodologia de selecție a planurilor de afaceri

În perioada ianuarie 2018 – decembrie 2020, Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în parteneriat cu SC DAD Expertise SRL implementează proiectul ”StartUP Hub Centru” finanţat prin intermediul Programului Operațional Capital Uman 2014 – 2020, linia de finanțare Romania Start Up Plus. Prin proiect se asigură instruire antreprenorială pentru minim 300 de persoane din Regiunea Centru și ulterior, finanțarea a minim 36 de planuri de afaceri.

INSTRUIRE:

  • Prin proiect se asigură instruire antreprenorială pentru minim 300 de persoane din Regiunea Centru. Au ocazia de a participa la acest proiect persoane din toate județele Regiunii – Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu. Cursurile se vor desfăşura în fiecare judeţ şi minim 25 de persoane vor fi selectate din fiecare judeţ pentru a participa la aceste cursuri.

FINANTARE:

  • În cadrul concursului de planuri de afaceri organizat in proiect, vor fi finanţate minim 36 de planuri de afaceri cu suma de maxim 177.002 lei per proiect. Minim trei planuri de afaceri vor fi selectate de la nivelul fiecărui judeţ al Regiunii Centru.
  • Sunt încurajate prin punctare suplimentară în cadrul grilei de selecție investițiile efectuate în domeniul IT și în domeniul industriilor creative. Pentru detalii, vă invităm să consultaţi Grila de evaluare a planurilor de afaceri şi Lista codurilor CAEN punctate suplimentar în cadrul grilei de selecție, anexe la Metodologia de selecţie a planurilor de afaceri.
  • Nu este obligatorie participarea la cursurile de antreprenoriat, dar numărul de persoane care a caror plan de afaceri poate beneficia de ajutor de minimis fără să fi participat la programul de formare antreprenorială organizat în cadrul proiectului nu va putea depăși 10% din numărul total de persoane beneficiare de ajutor de minimis acordate în cadrul proiectului.

Înscrierea în proiect:

  • Se pot înscrie la cursurile de antreprenoriat persoanele care intenționează să înființeze o afacere nonagricolă în mediul urban și care au reședința sau domiciliul în mediul rural sau în cel urban, din Regiunea Centru (județele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu).
  • Au acces la cursuri de dezvoltare antreprenoarială șomerii, persoanele care au un loc de muncă, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani cuprinși într-o formă de învățământ.
  • Prima etapă din procesul de înscriere este completarea chestionarului inițial, disponibil AICI .
  • După completarea chestionarului, veți primi prin e-mail formularele necesare a fi completate pentru înscrierea în baza de date a proiectului. Documentele descărcate vor fi listate, completate, semnate și transmise pe adresa de e-mail: office@adrcentru.ro. Menţionaţi la subiectul e-mailului: Înscriere proiect StartUP Hub Centru. (Atenţie! Păstraţi originalele şi predaţi-le colegilor noștri în prima zi de curs.)
  • Data limita pentru inscriere: 20.05.2018. Perioada de înscriere se poate încheia mai devreme, în momentul în care se completează locurile disponibile.

Calendarul activităţilor:

  • Martie 2018 – Informarea publicului referitor la programul de formare antreprenorială
  • Martie – Mai 2018 – Selectarea grupului țintă
  • Mai – Octombrie 2018 – Derularea programului de formare antreprenorială
  • Iulie – Octombrie 2018 – Selectarea planurilor de afaceri
  • Noiembrie – Decembrie 2018 – Efectuarea de stagii de practică
  • Ianuarie – Februarie 2019 – Furnizare de servicii de consiliere / consultanta / mentorat
  • Ianuarie – Februarie 2019 – Asigurarea înființării și demarării funcționarii întreprinderilor
  • Ianuarie 2019 – Iunie 2020 – Decontarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri
  • Martie 2019 – Iunie 2020 – Monitorizarea planurilor de afaceri selectate în cadrul proiectului
  • Iulie – Decembrie 2020 – Monitorizarea afacerilor finanțate în perioada de sustenabilitate

Date de contact:

  • Persoana de contact din partea ADR Centru este Monica Jorj, Expert Programe. Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la tel. 0358.401.276, int. 423. Adresa de e-mail prin intermediul căreia puteţi solicita informații este: office@adrcentru.ro
  • Persoana de contact din partea SC DAD Expertise SRL este Orlando Micu, telefon: 0358401303, email: office@dadexpertise.ro.

Pagina de prezentare va fi actualizata permanent cu informatii legate de implementarea proiectului.